Členství

Členem klubu Masařka se může stát student vysoké školy bydlící na Masarykově koleji, případně další osoby, které splňují podmínky členství Studentské unie ČVUT.

V případě dotazů či pochybností nás neváhejte kontaktovat e-mailem: info@mk.cvut.cz

Výhody členství

  • Připojení k internetu přes kabel nebo Wi-Fi (síla signálu Wi-Fi není zaručena ve všech pokojích)
  • Přístup do sportovních a zábavních místností Masarykovy koleje (seznam dostupných sportovních / zábavních místností je uveden v sekci „Rezervace“ na webu)

Členský poplatek

1000 Kč za semestr

Jak se stát členem

  • Pro registraci, prosím, vyplňte formulář: https://is.mk.cvut.cz/
  • Později podepíšete formulář v kanceláři Y416 během úředních hodin a získáte UID.
  • Další úřední hodiny budou : 12.03.2024 od 18:30 do 19:00
    • Poslední úřední hodiny proběhly 01.02.2024 od 18:00 do 18:30 , 12.02.2024 od 18:00, 13.02.2024 od 18:00 do 19:00, 15.02.2024 od 17:00 do 18:00, 19.02.2024 od 20:00 do 21:00, 21.02.2024 od 20:00 do 20:30, 04.03.2024 od 20:00 do 20:30, 08.03.2024 od 18:30 do 19:00
  • Pokud nejsou výpsány žádné aktuální úřední hodiny , kontaktuje nás mailem na : info@mk.cvut.cz

Nově registrovaní členové mají 14 dní na zaplacení členského příspěvku po podepsaní registračního formuláře.

Jak zaplatit členský příspěvek

  • Bankovní převod
  • Platba kartou v Y416 během úředních hodin
  • Platba v hotovosti:

Platební údaje:

  • Číslo účtu: 99911030 / 2010 (Fio banka)
  • Částka: 1000 Kč
  • Variabilní symbol: vyplňte vaše UID (získané při registraci)
  • Konstatní symbol: nevyplňujete
  • Specifický symbol: nevyplňujete
  • Do poznámky k platbě (vzkaz příjemci…) uveďte: Vaše jméno

FAQ – členství

Chci se připojit v půlce semestru. Stačí, když zaplatím polovinu členského příspěvku?

Bohužel to není možné. Problém je v právním postavení Studentské unie ČVUT – spolku, jehož jsme klubem. Členský příspěvek je možné vybírat pouze v plné výši.

Jak je to s termíny placení? Kdy musím zaplatit?

Členský příspěvek se platí jednou za pololetí. Časová rozpětí pro účely placení jsou definována takto:

  • První pololetí trvá od 1.1. do 30.6. a na první pololetí lze platit od 1.1. do 30.6. Členství zůstávají v platnosti do 30.9. po skončení pololetí.
  • Druhé pololetí trvá od 1.7. do 31.12. a na druhé pololetí lze platit od 1.7. do 31.12. Členství zůstávají v platnosti do 28.2. (příp. 29. 2.) po skončení pololetí.

První pololetí odpovidá letnímu semestru, druhé pololetí zimnímu.

Je možné zaplatit příspěvky „dopředu“? (Například 2000 Kč na rok)

Není. Přineslo by to mnoho administrativních problémů, zejména s daňovým úřadem.

Mohu zaplatit příspěvek za více lidí?

Ano, ale prosíme, abyste pro každého člověka poslali zvláštní platbu a každé platbě nastavili správný variabilní symbol. Platby kupř. ve výši 2000 Kč za dva lidi musíme vracet.

Co se stane, když nezaplatím příspěvek včas?

Další den po skončení lhůty splatnosti se služby deaktivují, stejně tak vaše přístupy z nich vyplývající (např. do posilovny). V případě síťového členství se automaticky nastaví síťové prvky tak, abyste se již do sítě nemohli připojit.

FAQ – vrácení a reklamace plateb

Vzhledem k poskytnutému tzv. „trial období“ 15 dní po podepsání přihlášky je členský příspěvek nevratný. Výjimkou jsou chyby v platbě, chybně zadaná částka či neidentifikovatelná platba. Jiné výjimky z tohoto pravidla musí schválit představenstvo klubu.

Platba převodem

V případě platby převodem si prosím pohlídejte, že zadáváte správný variabilní symbol (jde o vaše UID které je uvedeno na přihlášce a v průvodním e-mailu po registraci).

Zaplatíte-li částkou ve správné výši a pouze spletete variabilní symbol, nemusíte platbu posílat znovu. Kontaktujte administrátory na admin@mk.cvut.cz pro přiřazení platby.

Platby členství, které jsou ve špatné výši nebo duplicitní, vracíme, odkud přišly; stále ovšem doporučujeme napsat na admin@mk.cvut.cz a požádat o vrácení.

Platba online, obecné

V případě problémů nám prosím zašlete co nejdříve po platbě podrobnosti na email admin@mk.cvut.cz a záležitost s Vámi budeme neprodleně řešit. Uveďte prosím identifikátor nebo alespoň datum a čas platby. Pokud jste platbu prováděli pomocí bankovního převodu, uveďte prosím i Vaše číslo účtu.

V případě, že se ukáže, že chyba není na naší straně, předáme reklamaci k vyřešení zprostředkovateli platby. V takovém případě může celá operace trvat až 30 dní, jinak jsou reklamace obvykle úspěšně dořešeny do týdne či dvou od oznámení.